Assistancekåren - Assistancekåren söker sommarpersonal till vårt Servicecenter

Assistancekåren söker sommarpersonal till vårt Servicecenter

Är du vår nya medlem till Vägenshjältar-teamet?

SÖKER DU ETT SPÄNNANDE SOMMARJOBB?
ASSISTANCEKÅREN SÖKER NU MEDARBETARE TILL VÅRT SERVICECENTER I SUNDBYBERG!

Vi är en bärgningsorganisation som består av cirka 160 stationer från Kiruna i norr till Trelleborg i söder. Vårt huvudkontor ligger i Sundbyberg och det är hit vi nu söker medarbetare till vårt Servicecenter. Organisationen är familjär och en sak vi alla har gemensamt är vår passion för Assistancekåren. Därför är det viktigt för oss att även du har rätt passion och brinner för ditt arbete.
Assistancekårens kunder har en väldig bredd och består av allt från åkerier till nyblivna bilister, däremellan även försäkringsbolag, räddningstjänst och en mängd myndigheter. Inget uppdrag är det andra likt och vi är specialister på att anpassa oss efter kunden och deras upplevelse av det som hänt.

Som medarbetare på vårt Servicecenter får du vara med i daglig problemlösning för våra kunder. Flexibilitet och fantasi är en stor del av vår vardag och någonting som alla våra medarbetare älskar!

DINA DAGLIGA ARBETSUPPGIFTER
- Som medarbetare på vårt Servicecenter hjälper du personer i nöd längs våra vägar.
- Du tar emot beställningar, både via telefon och digitalt.
- Leder och fördelar uppdrag via vårt digitala system ASSIST™.
- Besvarar mail, hanterar kontakter och kunder.
- Är en viktig del i vår dagliga kundrelation.
- Jobbar i ett team och är en hjälpande hand även i delar utanför Servicecentret.

DINA EGENSKAPER OCH BAKGRUND
- Vi söker dig som har ett brinnande intresse för service.
- Du är en positiv och kommunikativ problemlösare som ser varje kund som en
  möjlighet.
- Levererar service över kundens förväntan.
- Är stresstålig och kan fatta beslut även med många bollar i luften.
- Har ordningssinne och ett öga i detaljer.
- God kunskap i Microsofts program och van vid att arbeta med digitala system,
  du kommer använda datorn som ditt arbetsredskap.
- Tidigare erfarenheter av operativt arbete inom larmcentral- eller försäkrings-
  branschen ser vi som meriterande men inget krav.
- Flytande kunskaper i svenska, både i tal och skrift samt behärska engelska i
  tal och skrift.
- Fler språk är meriterande.

I vårt urval kommer vi lägga stor vikt på dina personliga egenskaper.

DET HÄR KAN DU FÖRVÄNTA DIG UTAV OSS
- En arbetsplats som inte liknar någon annan i branschen.
- Ett kul och engagerande arbete i en spännande organisation med högt i tak och
  som månar om sina anställda.
- Vi ligger i absolut framkant när det gäller digital teknik. Alla våra fordon finns uppkopp lade i realtid mot vår trafikledning och alla medarbetare arbetar med uppdrags-
  hanteringen i iPads. Ute på skadeplatserna samlas mycket data in.
  Assistancekåren strävar efter att ligga i framkant inte bara när det gäller kvalité i
  bärgningen utan i hela ledet, från larm till faktura. Vi satsar mycket på våra
  medarbetare och digitala system som ständigt utvecklas för att underlätta din,
  bärgarens och våra kunders vardag.
- På den resan kommer du att vara delaktig och få möjlighet att påverka.
- Självklart erbjuder vi utbildning och handledning i samtliga arbetsuppgifter.

TJÄNSTEN ÄR
Heltid eller extraarbete under juni, juli och augusti. Arbetstiderna är skift och
nattarbete kan förekomma.
Arbetsplats: Tallgatan 16, Sundbyberg. Goda kommunikationer finns.

VÄLKOMMEN MED DIN ANSÖKAN!
Känns det här som nästa utmaning för dig?

Skicka din ansökan med bifogat CV och personligt brev så snart som möjligt till:
rekrytering@assistancekaren.se

Urval sker löpande.

För mer information om tjänsten, vänliga kontakta Sara Wetterholm på
sara.wetterholm@assistancekaren.se alternativt 0705-821 464

 

 

 

Dela gärna: