DYGNET RUNT
020-912 912

Vi vet att vi gör ett väldigt bra jobb – Assistancekåren har 99 % kundnöjdhet

Den positiva respons vi får från våra kunder är vi mer än stolta över. 99 % nöjda kunder månad efter månad visar att våra bärgares engagemang och kunskap ligger i topp. Men även att vi är rikstäckande, att hela vår infrastruktur med eget servicecenter, it-system och trafikledning fungerar optimalt. Det här är siffror som även tillfaller Assistancekårens partners, avtals- och väghjälpskunder, säger Mats Nilsson, vd på Assistancekåren Sweden AB.

Ett av alla uppskattande brev som kommer in till oss

 

Hej!

Jag och min familj blev stående på E16 riktning Falun ca 12 km från Hofors lördagen 2019-08-17 med vår Peugeot 308 kombi som indikerade motorfel och misstände (gick på två cylindrar).

Vi vill rikta ett stort TACK till den ytterst professionellt agerande bilägaren Kjell-Åke en tråkig händelse (mitt livs 55år första bilbärgning, tråkig händelse är det alltid när bilen inte fungerar) blev mitt i bedrövelsen något mycket BRA!

Tack också Assistancekåren och Kjell-Åke för kontinuerlig uppdatering om mottaget uppdrag, om beräknad ankomst till haveristerna/haveriplatsen och att bilen hade blivit avlämnad på auktoriserad Peugeotverkstad. Bilen är åter i aktiv tjänst till vår stora glädje.

Bästa hälsningar från TRE nöjda haverister/kunder, jag har nyss betalat räkningen á 1531kr med nöje.

Nenad, Katarina och Björn 14år