Euromaster har bemannad kundtjänst för däckjour under dagtid i Varberg. Från och med 2021 kommer Assistancekåren Servicecenter att hantera Euromasters alla kundsamtal under jourtid och helger.
Som nationell aktör passar Euromaster väl in i Assistancekårens strategi; att trafiken på Sveriges vägar ska fungera optimalt, med samlad kunskap, snabba ankomsttider och rätt utförande oavsett var du befinner dig. Med Euromaster som samarbetspartner tillförs ytterligare kunskap och framförallt en värdefull samverkan, vilket ytterst blir till gagn för våra kunder. Båda parter har ambition att utöka samarbetet ytterligare. Mer information om det kommer inom kort.
”Premiumservice och högt kundfokus är något som finns i Euromaster DNA och samarbetet med Assistancekåren känns därför naturligt då de delar denna uppfattning. Nu när samarbetet är igång gäller det att leverera och utveckla det till, för alla parter, ett vinnande och givande samarbete.”
Patrik Andersson | Sales Force Manager Euromaster AB
Vi tar ansvar för att våra kunders verksamhet längs Sveriges vägar fungerar optimalt och på samma sätt i hela landet. Vår digitaliserade bärgningsorganisation har idag en tätposition. Det innebär att vi kan säkerställa snabba ankomsttider, fullständig support, kundanpassningar och uppföljning. Vi är glada att Euromaster sett det stora värdet av vår verksamhet, och välkomnar dem som ny kund.
Mats Nilsson | Vd Assistancekåren Sweden AB