DYGNET RUNT
020-912 912

Kvalitetspriset och årets kundwebbare 2020

Vi mäter allt vi gör med olika parametrar för att ständigt kunna bli lite bättre och höja kvaliteten ytterligare. Ett led i detta arbete är att vi varje år ger ut två priser internt till det delägande bärgningsföretaget inom våra led som gjort störst framsteg.

Assistancekåren eftersträvar hög kvalitet på allt arbete inom hela organisationen. Allt från huvudkontoret, där administrationen inklusive servicecenter och trafikledning jobbar efter certifieringsstandarden ISO 9001, ut till våra dygnet runt-jobbande bärgare i Sveriges alla kommuner.

Årets Kvalitetspris 2020
Perssons Bilbärgning AB, Stockholm


Motivering: ”FÖR STORA FRAMSTEG I SYSTEMATISKT KVALITETSARBETE”

 

Årets Kundwebbare 2020
Bärgar’n i Strömsund AB

Årets Kundwebbare, som främst betyder att de dokumenterar med att ta bilder ute på uppdragsplatsen för att underlätta kommande skadereglering hos t ex försäkringsbolag.


Motivering ”HAR UTMÄRKT SIG GENOM ATT PÅ ETT SYSTEMATISKT SÅTT FÖRBÄTTRAT STATIONENS RESULTAT NÄR DET GÄLLER ATT FOTOGRAFERA TILL KUNDWEBBEN”